  • Data: 2007-12-11 16:16:13
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    krys pisze:

    > To zupełnie tak, jak aborcja, nie?

    Nie.

    Pomijając ocenę moralną, jest też ogromna różnica prawna.

    Przykład: gdybym jakąś kobietę namówił do podwiązania jajników i jej to
    ułatwił (np. fundując wyjazd) - byłbym zupełnie czysty. Natomiast gdyby
    ktoś tę samą kobietę namówił do aborcji i ją ułatwił - groziły by mu za
    to 3 lata odsiadki.

    > Nieprawda. Albo decydują oboje,

    Czyli ostateczna decyzja należy do kobiety (i mężczyzny, ale ponieważ
    działają w porozumieniu, różnica jest tylko teoretyczna).

    > albo zaliczają wpadkę, albo się nawzajem
    > robią w konia.

    I tutaj pełną kontrolę ma (OK - może mieć, jeśli ma wolę i rozum) kobieta.