  • Data: 2007-12-07 20:22:14
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:chbo25-rr5.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Art. 60KR.

    widze ze zgubiles juz sie w dyskusji :)

    > No, dla ciebie najwyraźniej ma, bo się czepiasz tej rzekomej obrony.

    czpiam sie tylko tez wysuwanych tu miedzy innymi przez ciebie

    > Jesteś niekonsekwentny.

    po prostu nie rozumiesz

    > Podstawa prawna? Art. 60 KR mówi tylko o _usprawiedliwionych_

    usprawiedliwione to szerokie pojecie

    > Argumenty nie. Tylko cierpliwość - bo ile razy można przypominać
    > niektórym (ograniczonym umysłowo) ludziom, że prawo to prawo, a
    > moralność to moralność.

    juz ci pisalem mebelku, abys swoje watpliwej jakosci przemyslenia zachowal dla
    siebie

    > Dlaczego "białe małżeństwo"? Aaaa.... Biedaku... O antykoncepcji nigdy
    > nie słyszałeś?

    no prosze prosze, wiec skoro mowa o antykoncepcji to wracamy do poczatku,
    zalozymy sie ze kobieta nie ma ostatniego slowa?

    > Twierdzisz, że małżeństwo powoduje automatycznie ubezwłasnowolnienie
    > żony? Chyba się w średniowieczu umysłem zatrzymałeś...

    chyba nie kumasz, ze aby ostatnie slowo nalezalo do zony, to mogli by wspolzyc
    tylko 10 dni w miesiacu, a i to pod warunkiem, ze z nia wszystko w porzadku