  • Data: 2007-12-07 13:19:35
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 07 Dec 2007 13:40:20 +0100, krys napisał(a):

    > Nie znasz się, prawdziwy Hero ma tyle, bo właśnie kupuje t- shirty po 3
    > złote, to zaoszczędził.

    Przypomina mi się mój kolega w pracy - wprawdzie chodzi z nami na obiady,
    ale zawsze zamawia najtańszy wariant. Samochód ma mały, z ubraniami nie
    szaleje, na imprezkach jedno piwko i wystarczy. No i muszę powiedzieć że po
    tym jak wrócił z 3 tygodniowego wyjazdu do Birmy, to chyba też się
    przerzucę na najtańszy wariant w stołówce.

    Pozdrawiam,
    Henry