  • Data: 2007-12-07 13:52:11
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:64qn25-155.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Archiwum.

    masz problemy z tekstem pisanym
    napisalem zacytuj

    > W obronie?

    a jakie to ma znaczenie

    > OK: facet jest drań, łobuz i skończona szuja. Zadowolony?

    wisi mi to

    > Tylko że nadal uważam, że prawo nie uzasadnia żadnych dodatkowych
    > roszczeń poza pewną kwotą na utrzymanie dziecka i zgadzam się, że ta
    > kwota będzie oscylować w okolicy 500zł miesięcznie (jak dobrze pójdzie).

    a ja sie nie zgadzam, ktowta jak napisalem powinna zapewnic dziecku warunki jak
    najbardziej zblizone do tych, ktore by mialo bez rozwodu

    > To jest grupa o PRAWIE, tępoto umysłowa. Nie o moralności.

    widze ze sie argumenciki koncza :)

    > O dowolną sumę - jak kobieta powie "nie" to jest "nie". Bo jak nie, to
    > jest gwałt i dopuszczalna jest nawet aborcja (pomijam taki detal, że
    > istnieje posintor).

    no prosze, rozumiem ze wg ciebie albo biale malzenstwo albo kobieta jest sama
    sobie winna :)
    ciekawa koncepcja

    > Ostateczna decyzja ZAWSZE należy do kobiety. Biologii nie przeskoczysz.

    nawet nie chce mi sie tego komentowac, to jest malzenstwo, a nie gra w
    ciuciubabke, dorosniesz zrozumiesz

    > Tylko jeśli jest niedostatek. Takie prawo.

    w tym wypadku moze byc