  • Data: 2007-12-06 16:20:19
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebcio napisał(a):

    > Jasne - "teleposprząta" biuro, "teleugotuje" obiad w szpitalu.

    lub tele sie pierdolnij w ten glupi leb.

    > Człowieku, kontaktujesz ?? Myślisz że wszystko można robić w domu, bez
    > względu na kwalifikacje ?

    do zdobycia niektorych kwalifikacji wystraczy kilka ksiazek trzeba
    chciec i myslec ciut przyszlosciowo, niech szuka na grupie
    praca.oferowana, jest duzo ofert, sa prace polegajace na dzwonieniu do
    klietow itp itp,, chyba ze ktos ma jeden zwoj na mozgu to jedyna prace
    jaka jest w stanie sobie wyobrazic przze net to kucharka i sprzataczka.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    PiS: Przeproście i Spierd... na wasze forum http://PolskaSolidarna.pl