  • Data: 2007-12-06 16:22:01
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent napisał
    > to sie kupuje kilka lepszych koszulek na lato i sie je pierze co
    > kilka dni

    To juz jest wprawdzie mocno OT, ale prosze wytlumasz mi, bo nie wiem,
    czy dobrze rozumiem: sugerujesz, ze w lecie mozna kilka dni chodzic w
    jednym podkoszlku? Do pracy? Np takiej, gdzie masz do czynienia z
    petentami? Ze juz nie wspomne o takiej, gdzie preferowany przez Ciebie
    styl sportowy jest w ogole niedopuszczalny? I nie mam tu na mysli
    asystentek prezesa, a chocby zwykly budzetowkowy sad?
    A.. tak, zapomnialam, telepracownik nie musi wychodzic z domu.

    pozdrawiam
    Gosia