  • Data: 2007-12-06 17:24:45
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "Verizon Newsgroups" <z...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Już raz pytałam - ile Twoje dziecko ma lat i kto się nim zajmuje? Bo jeśli
    > nie masz dzieci, nie zajmujesz się domem na codzień (takim domem w którym
    > mieszka rodzina, a nie tylko Ty sam), to bzdury piszesz takie, że aż głowa
    > puchnie:)))
    > Anka
    > - pracująca matka i żona, która ma pomoc ze strony męża i syna i WIE, że
    > nie
    > masz pojęcia o czym piszesz :)))))))))

    To ja ci odpowiem za niego.
    Mam 54 lata, wychowywalem swoje dziecko bez matki,
    bo od matki dzielil nas ocean.
    Zajmowalem sie praca, zajmowalem sie domem na codzien i dzieckiem, bez
    sluzacej i nianki.
    Wiec twierdze, ze to ty piszesz bzdury.
    Pracujacy juz dziadek, ktory nie mial pomocy od zony i matki dziecka,
    a jeszcze czesto pomagal matce dziecka, mimo ze nie musial
    i wiem, ze nie masz pojecia o czym piszesz.

    Potwierdzam, to co napisal Henry, ze tylko dobra organizacja pracy i zajec
    ratowala cala moja sytuacje.

    veri