  • Data: 2007-12-06 16:43:10
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent napisał
    > wiesz nie dziwie sie ze zyjesz z pieniedzy meza,

    Zyje z pieniedzy, ktore zarabiam _wspolnie_ z mezem - to tak na
    marginesie

    ZMieniac mozesz codziennie, prac co 4 dni, majac 8 koszulek.
    > nosisz jedna, druga trzecia, czwarta pierzesz te cztreay nosisz
    > dalsze 4 tamte wyschna itd itd.

    Czyli jednak wychodzi na moje, ze pierzemy po jednorazowym uzyciu. I
    przez kilka lat takie podkoszulek za - przypominam - 3-7 zl wyglada
    nadal na tyle dobrze, zeby mozna w nim bylo chodzic do pracy.

    > a po za tym o ile dobrze pamieatm rozmawialismy o dziecku a nie o
    > pasozytnictwie na kasie meza.

    Owszem, o dziecku, bo matka dla siebie nie bedzie w ogole potrzebowac
    pieniedzy.

    pozdrawiam
    Gosia