  • Data: 2007-12-06 16:28:22
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MałGosia napisał(a):
    > Sowiecki Agent napisał
    >
    > To juz jest wprawdzie mocno OT, ale prosze wytlumasz mi, bo nie wiem,
    > czy dobrze rozumiem: sugerujesz, ze w lecie mozna kilka dni chodzic w
    > jednym podkoszlku? Do pracy?

    wiesz nie dziwie sie ze zyjesz z pieniedzy meza, a z wyszktalceniem
    wyzszym nie mozesz znalezc dobrej pracy, bo porcz papierka trezba jescze
    rozumu. ZMieniac mozesz codziennie, prac co 4 dni, majac 8 koszulek.
    nosisz jedna, druga trzecia, czwarta pierzesz te cztreay nosisz dalsze 4
    tamte wyschna itd itd.

    Np takiej, gdzie masz do czynienia z
    > petentami? Ze juz nie wspomne o takiej, gdzie preferowany przez Ciebie
    > styl sportowy jest w ogole niedopuszczalny? I nie mam tu na mysli
    > asystentek prezesa, a chocby zwykly budzetowkowy sad?
    > A.. tak, zapomnialam, telepracownik nie musi wychodzic z domu.

    a po za tym o ile dobrze pamieatm rozmawialismy o dziecku a nie o
    pasozytnictwie na kasie meza.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    PiS: Przeproście i Spierd... na wasze forum http://PolskaSolidarna.pl