  • Data: 2007-12-05 22:39:03
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Any User" <u...@a...pl> wrote in message
    news:fj77a5$21co$1@opal.icpnet.pl...

    > Jeśli już, to taki sam, jak przed ślubem. W końcu jeśli żonie na skutek
    > ślubu poprawia się sytuacja majątkowa, to z jakiej racji po rozwodzie ma
    > się ona nadal utrzymywać za cudze już pieniądze?

    To gdyby dziecka nie było. Ale dziecko jest i ono diametralnie zmienia
    sytaucję OBOJGA rodziców. Facet może na żonę nie płacić, jeśli poświęci
    dziecku dokładnie połowę tego czasu, jakiego ono od rodziców wymaga. Połowę,
    nie 3 godzinki co drugi weekend, bo to jest fikcja a nie opieka nad
    dzieckiem. Pójdzie z nim na co drugą wizytę u lekarza, co drugi raz do
    apteki po lekarstwa, przesiedzi co drugą noc, jak będzie gorączkowało,
    uszyje co drugi kostium na bal w przedszkolu, pomoże się nauczyć co drugiego
    wierszyka, pobiega po mieście w poszukiwaniu co drugiej kurtki, co drugiej
    pary butów, odprowadzi na co drugie urodziny do koleżanki, aha - pomoże
    jeszcze kupić co drugi prezent, pójdzie na co drugie zebranie rodziców,
    zaprowadzi do fryzjera, co drugi wieczór poczyta bajkę, co drugi ranek
    odprowadzi do przedszkola, co drugi raz oczyści buciki z psiego gówienka...
    mam wyliczać dalej, czy wystarczy?
    Wam się naprawdę wydaje, że to się wszystko samo dzieje.... A koszule z
    podłogi w sypialni też same do szafy wędrują (zahaczając po drodze o pralkę
    i deskę do prasowania)
    Anka