  • Data: 2007-12-06 06:41:39
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "Viking" <jonnyb@no_spam_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > - to kwestia dzielnicy, oraz szczęścia. Kolega wynajął mieszkanie
    > większe od mojego za niecałe 800 zł z opłatami - tyle tylko, że od
    > starszej babci, więc bez dłuższych perspektyw, natomiast ja mam takie, w
    > którym mogę mieszkać, do kiedy chcę (a mieszkam już parę lat).
    >
    > Natomiast w moim mieście za mieszkanie troszkę mniejsze, tj. niecałe 30
    > mkw., zapłaci się z opłatami i wynajmem poniżej 500 zł. I to nie jest
    > oferta jednostkowa, ale standard cenowy. I nie jest to też mieszkanie
    > typu łazienka na półpiętrze - takie są jeszcze tańsze.

    30m2??? to nie mieszkanie, to pokoj...
    jak wyobrazasz sobie na nim 3osobowa rodzine w ktorej 10latek powinien miec
    swoj pokoj, i spokoj do odrabiania lekcji itd...

    > Zależy, co dla kogo jest zapadłą dziurą. Ale to j/w.

    jak pisalem wyzej zalezy co dla kogo jest mieszkaniem

    > Praca jest. Ot, choćby marketów w moim mieście jest kilkanaście.

    i ile ten market placi? 1,5k? bo moje markety 700-800zl, jak mowilem to
    oplaty za Twoje mega tanie mieszkanie, chocby wziac mieszkanie kobietki,
    ktora placi 600zl to ile kobiecie zostanie???

    > Jak chce coś lepszego, to niech sobie sama zapracuje. Alimenty nie służą
    > zapewnieniu drugiej stronie luksusu, tylko warunków umożliwiających
    > przeżycie.

    lol

    > Też zapomniałem, szczerze mówiąc. Ale można kupić tanio na bazarach, w
    > marketach i lumpeksach dla dzieci (u mnie w mieście taki jeden widziałem
    > w samym centrum).

    megarotfl...
    zrob sobie dziecko pogadamy...
    z kazdym kolejnym zdaniem sie bardziej osmieszasz...
    reasumujac, jezeli kobieta znajdzie prace za 1000zl co znajace realia
    polskiego rynku pracy bedzie prawie ze cudem, i tanie mieszkanie, czyli
    powiedzmy takie jak kobietka, to i tak do godnego zycia a nie zyciu w
    luksusie tylko do GODNEGO ZYCIA braknie jej 1000zl... teraz zalezy jak
    bardzo nalezy inwestowac z zdrowie dziecka...