  • Data: 2006-10-10 09:31:09
    Temat: Re: Mandat za wycieraczka
    Od: "maximus" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszku dowcipny jesteś skoro sam nie znasz podstawy po ro karmisz trola i
    generujesz jałowe wątki?

    Odnosnie sposobu doręczenia wezwania jest zapewne odpowiednie
    rozporządzenie. Słuchałem kiedyś w radiu całego felietonu na ten temat i
    mandat za wycieraczką do niczego nikogo nie upowaznia bo przecież
    przechodzący przechodzień może nam go wyjąć bez naszej wiedzy.
    W zwiazku z czym Policja czy Straż Miejska ma obowiązek dostarczyć w sposób
    skuteczny czyli przynajmniej listem poleconym.
    Sam zrobiłem rok temu tak samo jakiś pajac włożył mojej żonie mandat za
    wycieraczkę a ona akurat była parę dni w szpitalu.
    Ponieważ śnieg padał w tym czasie wezwanie owo by nawet nie przetrwało do
    jej wyjścia ze szpitala.
    Ja nie psując jej humoru śmiało potargałem owo wezwanie.
    Po ok miesiącu przyszlo wezwanie do stawienia się ze straży miejskiej
    poleconym.
    Pokazała wypis ze szpitala i odczepili się dając pouczenie że tam się nie
    parkuje.