  • 1. Data: 2006-10-09 19:53:01
    Temat: Mandat za wycieraczka
    Od: "Macias" <a...@b...cc>

    Chodzi oczywiscie o kwitek za parkowanie, przyszlo wezwanie do zaplaty 58zl
    za jakies niby parkowanie, ja nic o tym nie wiem, czy moga mi tak po prostu
    wejsc na pensje bez dowodow?

  • 2. Data: 2006-10-09 19:58:48
    Temat: Re: Mandat za wycieraczka
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Chodzi oczywiscie o kwitek za parkowanie, przyszlo wezwanie do zaplaty 58zl
    > za jakies niby parkowanie, ja nic o tym nie wiem, czy moga mi tak po prostu
    > wejsc na pensje bez dowodow?

    Skąd wiesz, ze bez dowodów ?

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2006-10-09 21:00:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@N...ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Skąd wiesz, ze bez dowodów ?

    Co najmniej mają zeznania tych gości, co ten kwitek włożyli :-). Z reguły
    jeszcze fotkę robią. Tak więc ja bym się jednak zainteresował, czyj to samochód
    na moich numerach tam stała, skoro ja nic o tym nie wiem :-)

  • 4. Data: 2006-10-09 21:02:40
    Od: "maximus" <n...@a...pl>

    Nie mogą.
    Możesz śmiało podczas pobytu w WC podetrzeć sobie nim twoje 4 litery.
    Mandat za wycieraczką nie zwalnia policji z dostarczenia wezwania do zapłaty
    ci osobiscie.

  • 5. Data: 2006-10-09 21:06:32
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 9 Oct 2006 23:02:40 +0200, maximus napisał(a):

> [...]
    > Mandat za wycieraczką nie zwalnia policji z dostarczenia wezwania do zapłaty

    Jakaś podstawa prawna?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2006-10-10 05:11:17
    Od: "Krzys" <n...@n...com>

    Użytkownik "maximus" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Możesz śmiało podczas pobytu w WC podetrzeć sobie nim twoje 4 litery.
    > Mandat za wycieraczką nie zwalnia policji z dostarczenia wezwania do

    Mandat zaoczny

  • 7. Data: 2006-10-10 06:59:52
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Jakaś podstawa prawna?

    A skąd ci ją wytrzaśnie?? Napisał co wiedział a wie niewiele, więc...... ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2006-10-10 07:02:44
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Jakaś podstawa prawna?

    Ukarali samochód... niech im samochód zapłaci, albo komornik mu żarówki
    zajmie.

    +inż.prawa+

  • 9. Data: 2006-10-10 09:31:09
    Od: "maximus" <n...@a...pl>

    Leszku dowcipny jesteś skoro sam nie znasz podstawy po ro karmisz trola i
    generujesz jałowe wątki?

    Odnosnie sposobu doręczenia wezwania jest zapewne odpowiednie
    rozporządzenie. Słuchałem kiedyś w radiu całego felietonu na ten temat i
    mandat za wycieraczką do niczego nikogo nie upowaznia bo przecież
    przechodzący przechodzień może nam go wyjąć bez naszej wiedzy.
    W zwiazku z czym Policja czy Straż Miejska ma obowiązek dostarczyć w sposób
    skuteczny czyli przynajmniej listem poleconym.
    Sam zrobiłem rok temu tak samo jakiś pajac włożył mojej żonie mandat za
    wycieraczkę a ona akurat była parę dni w szpitalu.
    Ponieważ śnieg padał w tym czasie wezwanie owo by nawet nie przetrwało do
    jej wyjścia ze szpitala.
    Ja nie psując jej humoru śmiało potargałem owo wezwanie.
    Po ok miesiącu przyszlo wezwanie do stawienia się ze straży miejskiej
    poleconym.
    Pokazała wypis ze szpitala i odczepili się dając pouczenie że tam się nie
    parkuje.

  • 10. Data: 2006-10-10 10:02:37
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 10 Oct 2006 11:31:09 +0200, maximus napisał(a):

    > Leszku dowcipny jesteś skoro sam nie znasz podstawy po ro karmisz trola i
    > generujesz jałowe wątki?

    Jestem trollem bo spytałem o podstawe prawna Twoich wynaturzeń?

    > Odnosnie sposobu doręczenia wezwania jest zapewne odpowiednie
    > rozporządzenie. Słuchałem kiedyś w radiu całego felietonu (...)

    No więc znajdź to rozporządzenie i powołaj sie na coś konkretnego, albo
    zamilknij.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl