  • Data: 2006-10-11 16:54:50
    Temat: Re: Mandat za wycieraczka
    Od: "Macias" <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

    > Reasumując. Jeśli złodziej nie dostanie wezwania to może spać spokojnie;))
    > Tak czy owak za nieopłacone parkowanie zapłaci. Kwestia, jakie koszty
    > poniesie. Urząd w każdym bądź razie poradzi sobie.

    jesli nie bylo kwitka za wycieraczka to skad ja moge wiedziec ze 2 mies temu
    parkowalem na takiej i takiej ulicy o ktorejs tam godzinie? pewnie ze
    moglem, jak rowniez ze wtedy stalem 2 ulice dalej i zaplacilem, nie chodzi
    tutaj o wymigiwanie sie od placenia tylko nakladaniu horrendalnych kar w
    momencie kiedy czlowiek nie widzial nawet kwitka na oczy