  • Data: 2005-12-16 13:25:16
    Temat: Re: Mandat za posiadanie biletu
    Od: "thaZ [xpect]" <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poniewaz dziewczyna zaplacila pieniadze za bilet i kupial go zgodnie ze
    > swoimim mniemaniem na wlasciwy autobuse nie ma zamiaru placic mandatu,
    > ale po ostatniej odmowie nie ma juz sily do tego, bo nie zna zadnych
    > rozwiazan prawnych ktore mozna zastosowac w tej sytuacji.

    no a gdyby sprzedawczyni dała przez nieuwagę
    owej dziewczynie nie bilet metra, a np. husteczki...
    to co? panna śmigałaby autobusem
    ze skasowanymi husteczkami ?
    - no bo co - jak poprosiłam o bilet, a kobita
    dała mi husteczki to widocznie są one biletem.
    to jadę!

    patrzeć co się kupuje i tyle.

    thaZ
    www.pracowniakreatywna.pl