  • Data: 2005-12-16 18:50:30
    Temat: Re: Mandat za posiadanie biletu
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:dcbd4$43a2f9c9$5112dda5$11839@news.chello.pl...

    > Mowisz o karcie miejskiej?

    Oczywiście - przecież w Warszawie nie ma biletów długookresowych
    na innych nośnikach.

    > W tej sytuacji nie miala mozliwosci sprawdzenia,

    No właśnie, więc zupełnie nie rozumiem ironii niejakiego
    thaZ [xpect] i jego bezsensownych gratulacji.

    > 1) czy bilet jest kodowany na konkretna linie, czy na te linie, w ktorej
    > nastapi pierwsze zblizenie karty do kasownika?

    Z wypowiedzi autora wątku wynika, że jest kodowany na konkretną
    linię [cytat: "Na paragonie jest biler na linie 81 (to nazwa kodowa
    ztm na linie metra)].

    > 2) jezeli na konkretna linie, to czy kolezanka skasowala w tej linii po raz
    > pierwszy?

    Nie, bo skasowała bilet w autobusie, a był zakodowany na metro.

    > 3) czy na karcie (wydaje mi sie ze tak jest) jest kodowane pierwsze
    > skasowanie biletu z ID kasownika?

    Na karcie nie, ale jest w systemie (czyli w bazie danych ZTM).

    Reasumując - dziewczyna chciała kupić bilet na jedną linię (autobusową),
    a sprzedano jej bilet na metro.

    Piotr