  • Data: 2007-03-14 23:50:00
    Temat: Re: Mandat z fotoradaru
    Od: "Huaskar" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gigant" <x...@s...xxxx> napisał w wiadomości
    news:45f7a905$0$13198$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Czy taki mandat jest ważny (zdjecie zrobione od tylu)
    > Dostalem poleconym nizej wskazany mandat

    W normalnych warunkach wezwany na policje mowisz ze jechal ktos z twoich
    najblizszych i odmawiasz podania kto to byl (polskie prawo nie moze zmusic
    cie do zeznan przeciwko najblizszej rodzinie). Nie wiem tylko czy straz ma
    prawo wkraczac w kompetencje policji.
    Sprawa trafia do sadu grodzkiego, ktory nie bedzie wiedzial kogo ukarac,
    wiec podejrzenie padnie na ciebie. Dlatego dobrze byloby miec jakis dowod
    czy swiadkow, ze w tamtym dniu i godzinie byles gdzie indziej. Jesli sad
    uzna twoja wine, skladasz apelacje: nikt nie moze cie ukarac za odmowe
    zeznan przeciwko najblizszym. A tego ze ty jechales nie moga stwierdzic,
    stad ta cala pisanina i straszenie.

    pozdrawiam

    H.