  • Data: 2007-03-15 18:55:51
    Temat: Re: Mandat z fotoradaru
    Od: futszaK <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 15 Mar 2007 09:50:34 +0100, m wrote:

    > No w?asnie wczoraj mnie taki jeden mija? co chcia? w 7 a nie w 17 ;)
    > wyprzedza? na 3 a jak mu kto? nie chcia? zjechac to tr?bi?. Dla mnie to cham
    > nie kierowca.

    ja dzisiaj musiałem wyhamować do zera bo ciężarówka jadąca naprzeciwko
    mnie wyprzedzała i co z tego ?

    ani moja ani ciężarówki wina że droga krajowa numer nie wiem ile między
    Płockiem a Włocławkiem nie posiada właściwego pobocza i trzeba się uciekać
    do tak potencjalnie niebezpiecznych sytuacji
    ...a pieniądze na budowe i rozbudowe dróg trwoni się w tym chorym kraju
    na różne inne Włoszczowe...

    za to oczywiście w Modzerowie już postawili piękny nowy fotoradar jeszcze
    ze znaczkiem mumi europejskiej

    szkoda słów poprostu :(

    --
    futszaK