  • Data: 2003-06-27 20:48:00
    Temat: Re: Mandat + odwolanie + polecony, ktory nie dotarl
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Błędny przykład ! Ja NIE idę do urzędu i co więcej nie zgadzam się i
    | żądam wypłaty w całości, zgodnie z Ordynacją podatkową.

    No to oni dokonują tej wypłaty, tylko na ręce komornika. Ty na to nie
    wyraziłeś zgody. Zrobił to za Ciebie poniekąd sąd, nadając klauzulę na tytuł
    wykonawczy.

    | Jesli ja nie dostałem całości, to ty dałeś mi tylko część i oddaj
    | resztę ;-P

    Z błędnego założenia błędny wniosek. Jeśli upoważnisz kolegę do odbioru tych
    100 zł, to ja je w całości wypłacę, Ty nie dostaniesz do ręki grosza a
    zgodnie z prawem ja Cię zaspokoję w Twych roszczeniach. Tu jest podobnie.
    Sąd i ustawa upoważnia komornika do odebrania Twoich pieniędzy.

    | Nie będę ciągnął. Każdy z nas wyraził swój pogląd.
    | Szkoda tylko, że twój przeczy stanowisku wykładowcy z UW, prof.
    | prawa. Bez komentarza.

    Zawsze byłem krnąbrnym studentem i nigdy nie wierzyłem w nieomylność
    człowieka. Profesor jest człowiekiem i może się mylić. Może tylko trochę
    mniejsze jest tego prawdopodobieństwo. Ja też jestem człowiekiem i mogę się
    mylić. Przedstaw racjonalny argument, a może mnie przekonasz.

    Ja odrobiłem dzielnie przesłaną przez Ciebie lekturę. Zrób mi przysługę i
    odrób przesłaną przeze mnie, a nie ciskaj we mnie argumentem, że "profesor
    tak powiedział", bo działa to na mnie, jak płachta na byka. Na mojej uczelni
    jednemu profesorowi kilkanaście lat temu udowodniłem, że przez trzydzieści
    lat wykładał z kartki, która zawierała istotny błąd merytoryczny i ani on
    tego nie zauważył, ani nikt ze słuchaczy. Też na początku argumentował, że
    od lat tak wykłada i na dowód tego pokazał pożółkłe papiery z notatkami.
    Okazało się, że 30 lat wcześniej popełnił błąd.

    Profesorów warto słuchać, bo są mądrzy, ale po to masz swój rozum, by iść
    swoją drogą. Jak nie będzie pod ręką profesora, to co - nie potrafisz
    znaleźć argumentów na potwierdzenie swojej tezy?