  • Data: 2003-06-28 15:59:47
    Temat: Re: Mandat + odwolanie + polecony, ktory nie dotarl
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Poza tym nie widzę, gdzie jest moje błędne założenie ?

    Moim zdaniem błędnie założyłeś, że całkowita wypłata przez Urząd Skarbowy
    musi się równać otrzymaniu w całości przez podatnika. Mój przykłąd z tym
    upoważnieniem kolegi miał właśnie służyć uzmysłowieniu Ci tego.

    | Dlaczego zakładasz to samo: 'jeśli upoważnisz' ?
    | Przeciez wyraźnie napisałem NIE upoważniam ! Nie zgadzam się.

    Ty się nie zgadzasz. Za ciebie zgodził się sąd wydając klauzulę wykonalności
    oraz ustawodawca upoważniając komornika do przyjęcia tego w Twoim imieniu.

    | Racja. Tylko jesli On poddaje w wątpliwość, to ty powinieneś mieć
    | żelażny argument, by temu zaprzeczyć.

    Czy te zaledwie trzy artykuły o których pisałem przeczytałeś?

    | Gdyby taki był, to ktoś mądrzejszy by to zrobił. Wolałbym, abyś ty
    | potrafił 'tylko' rozwiać moje wątpliwości. Ja nie twierdzę, że nie
    | masz racji.

    Staram się jak mogę. Ale nie chcesz odrobić zadania domowego.

    | Spokojnie-nie ciskam. On i nie tylko on (także kierownik działu
    | egzekucyjnego).

    Moim zdaniem im chodzi o sposób, w jaki to robią, a nie o sam fakt, że tak
    robią. Powinno być formalne zajęcie wierzytelności, a z tego co wiem, to
    skarbówka sobie upraszcza życie i po prostu potrąca należność. Tego im robić
    nie wolno. Tak mogą robić tylko z należnościami podatkowymi.

    | A swoją drogą - dlaczego wg ciebie ustawodawca trudził się i poczynił
    | zapisy np. w KP dotyczących egzekucji ? Czy nie wystarcza, to co jest
    | w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji ?

    Nie mam zielonego pojęcia. Może tak było wygodniej, bo zapisano raz, a tak,
    to musieli by dwa razy. Raz w egzekucji administracyjnej, a raz w egzekucji
    cywilnej. Powiedz mi, dla czego przestępstwa są rozrzucone po wielu
    ustawach, zamiast być tylko w kodeksie karnym?

    | Każdy sędzia interpretuje zapis prawa wg siebie i po są instancje
    | odwoławcze czy SN :-)

    Święte słowa.