  • Data: 2010-03-29 19:29:47
    Temat: Re: Mandat od strazy gminnej(miejskiej) za zle parkowanie :(
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie bedzie kolejnego prawidlowego wezwania.
    >
    > poniewaz ukarac moga kierujacego a nie samochod, wiec najpierw musza
    > ustalic kto kierowal.
    >
    > pierwsze pytanie bedzie kto kierowal.
    >
    > jak ty to zaproponuja ci mandat - jak przyjmiesz po sprawie, jak nie to
    > sad grodzki
    >
    > jak nie ty - to albo wskazesz kto kierowal i kolko sie powtarza
    > jak nie wskazesz zaproponuja ci mandat za niewskazanie - bez punktow
    > jak przyjmiesz po sprawie, jak nie przyjmiesz - sad grodzki
    >
    > na mandat masz 30 dni - taka ulga,
    > Nieistotne z jakiego powodu i z czyjej winy 30 dni minelo.
> [...]

    To akurat dla mnie jasne. Zastanawiam sie, co sie stanie jak kierujacy nie
    stawi sie w ciagu tych 5 dni ? Nie powinni odnalezc wlasciciela i skierowac
    do niego (np poleconym) takie wezwanie ?
    Nie moga isc chyba do sadu na podstawie tego swistka co zostawili za
    wycieraczka ? Chyba, z ekierujacy zaplaci w sadzie mandta a oni cala reszte
    za sprawe sadowa.

    Fantom