  • Data: 2010-03-30 07:42:47
    Temat: Re: Mandat od strazy gminnej(miejskiej) za zle parkowanie :(
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nostradamus wrote:

    > Użytkownik "BP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:hoqld2$opq$1@news.onet.pl...
    >
    > > olej to. ok 8% jest daalej kierowanych
    >
    > Dokładnie 7,47%.
    > Skąd biorą się tacy debile???

    Jest coś w tym co mówi.

    Mnie raz tak wezwali, bo ktoś się poskarzył że za mało miejsca do
    ściany budynku zostawiłem.

    No i poszedłem, tłumaczę że spieszyłem się na rozmowę kwalifikacyjną, i
    tak stanąłem.

    A ten strażnik wziął ten świstek wielkie oczy takie "my pana jakoś
    jeszcze ścigaliśmy czy pan tak sam z siebie, na ten świstek tylko
    przyszedł???"

    Mówię że znalazłem świstek 2h wcześniej, to od razu chciałem sprawe
    załatwić.

    Pan się rozczulił że taki praworządny jestem, bo prawie nikt się nie
    zgłasza po mandat, i mnie potraktował pouczeniem...

    --
    Pozdro
    Massai