  • Data: 2010-03-29 20:10:29
    Temat: Re: Mandat od strazy gminnej(miejskiej) za zle parkowanie :(
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Fantom wrote:

    > To akurat dla mnie jasne. Zastanawiam sie, co sie stanie jak kierujacy
    > nie stawi sie w ciagu tych 5 dni ? Nie powinni odnalezc wlasciciela i
    > skierowac do niego (np poleconym) takie wezwanie ?

    powinni. ale ustawi sie w kolejce i w 30 dni sie nie zmieszcza.
    Wiec zamiast szukac wlasciciela sprawa i tak pojdzie od razu do sadu
    grodzkiego.

    > Nie moga isc chyba do sadu na podstawie tego swistka co zostawili za
    > wycieraczka ? Chyba, z ekierujacy zaplaci w sadzie mandta a oni cala
    > reszte za sprawe sadowa.

    Z definicji wszystkie sprawy laduja w sadzie grodzkim.
    z jednym wyjatkiem, jesli sprawa jest oczywista, sprawca sie przyznaje i
    nastapilo to w ciagu 30 dni (i pare innych warunkow) to wowczas mozna
    otrzymac mandat zamiast sadu. Mandat to przywilej, nie obowiązek.