  • Data: 2010-12-16 21:43:21
    Temat: Re: Mandat, którego nie było
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16.12.2010 Maciek <m...@n...pl> napisał/a:
    > Chyba przejrzę samochód, bo popielniczkę mam pełną tych biletów. Wcale
    > bym się nie zdziwił, gdyby były jeszcze z tamtego okresu ;-) Ciekawe czy
    > coś na tych biletach widać :-)
    jak nie widać - to może wybierz pliczek najbardziej prawdopodobnych i przedstaw
    im twierdząc że nie jesteś pewien który to bilet. Po tym jak już okażą zdjęcie
    Twojego samochodu.

    Co do tego że przyszło pismo - ja też raz dostałem pisemko w sprawie
    wyjaśnienia nadmiernej prędkości na jakiejś tam uliczce. Wszystko ok, imię,
    nazwisko, numer rejestracyjny się zgadzały... Problem polegał na tym że o tej
    godzinie którą wskazali smacznie jeszcze spałem w łóżku. Samochodu nikt nie
    używał. Do tego była informacja że autko to cinquecento, a ja mam matiza...

    Jeden telefon i na następny dzień dzwonil z przeprosinami - co sie stało nie
    wiem - pewnie ktoś źle odczytał numer rejestracyjny. Może u Ciebie było
    podobnie? :)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/