  • Data: 2010-12-17 08:46:09
    Temat: Re: Mandat, którego nie było
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-17 08:42, Alek pisze:
    > Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał

    > Wezwanie do zapłaty niczego tu nie zmienia. Bieg przedawnienia
    > przerwałoby dopiero wniesienie pozwu. Stąd porada Roberta żeby zgrać na
    > zwłokę. Zostały tylko dwa tygodnie :)

    Zapomnij o pozwie. Opłata ta podlega przymusowemu ściągnięciu w
    trybie określonym w przepisach o postępowaniu egzekucyjnym w
    administracji. Wystarczy zatem, że egzekucja zostanie wszczęta do 31
    XII, co zapewne się formalnie stanie, a wezwanie do zapłaty ma na celu
    umożliwienie cywilizowanego rozwiązania sprawy.

    --
    Liwiusz