  • Data: 2005-02-18 01:02:19
    Temat: Re: Mandat PKP - długie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Aleksander Kwaśniak wrote:

    > "mogę udowodnić, że blankiet został
    > wypełniony i wręczony w mniej niż 9 minut od odjazdu ze stacji
    > Gdańsk-Wrzeszcz"
    >
    > "nie potrafię tego udokumentować"
    >

    > I co teraz powiesz jołopie?

    No i tyle, jeśli chodzi o podejrzenia, że kanary potrafią czytać...

    Mit zdecydowanie obalony ;->

    Buraxta napisał, że może udowodnić, że w czasie poniżej 9 minut.
    Twierdzi, że dokładniej było to około 4 minut, ale tego krótszego czasu
    już nie jest w stanie udowodnić.

    Wiem, wiem... Dziewiątka troszkę podobna do czwórki... Buraxta powinien
    był przetłumaczyć na zapis zomowców/kanarów, ale nie wszyscy muszą go
    znać (ja znam tylko jedynkę, czwórkę i ósemkę w tym narzeczu).