  • Data: 2005-02-18 06:08:47
    Temat: Re: Mandat PKP - długie
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:17022005.2B1A607A@budzik61.poznan.pl...

    > ale o co chodzi??? radzisz mi jak postapic? ty tak robisz? wsiadasz do
    > pierwszego, zalatwiasz doplate a potem przeciskasz sie przez piec wagonów
    > uprzykrzajac wszystkim podróz...

    Tak. Oczywiscie. W przypadku gdy chce zmienic rodzaj pociagu którym jade
    dalej - wlasnie tak robie.
    Nie obchodzi mnie komu uprzykrzam podróz (tym bardziej ze przeciskam sie
    głownie miedzy palaczami którzy bezprawnie pala na korytarzu). Mnie
    obchodzi, czy jestem w porzadku wg regulaminu i wlasnego sumienia.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt