  • Data: 2005-02-20 06:23:31
    Temat: Re: Mandat PKP - długie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Aleksander Kwaśniak wrote:

    > ROTFL...
    > Zwykle na samym przodzie peronu tuż za lokomotywą, inteligencie.

    No popatrz... To wytłumacz mi, kanarze, dlaczego - mimo, że na peronach
    bywam raz na parę lat, zdarzało mi się widzieć pociągi, których
    lokomotywa zatrzymywała się różnie - czasem już za peronem, czasem na
    samym końcu peronu, a parę razy mniej-więcej w połowie (no, może 2/3)
    długości peronu?

    No, ale jeśli ktoś tylko siedzi w pociągu, przez okna nie wygląda i
    tylko poluje w klapkach na oczach na potencjalnych gapowiczów, to
    faktycznie może się nie orientować, że pociągi się różnie zatrzymują...