  • Data: 2005-02-18 07:25:45
    Temat: Re: Mandat PKP - długie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik SQLwysyn s...@s...pl ...

    > Tak. Oczywiscie. W przypadku gdy chce zmienic rodzaj pociagu którym
    > jade dalej - wlasnie tak robie.
    > Nie obchodzi mnie komu uprzykrzam podróz (tym bardziej ze przeciskam
    > sie głownie miedzy palaczami którzy bezprawnie pala na korytarzu).
    > Mnie obchodzi, czy jestem w porzadku wg regulaminu i wlasnego
    > sumienia.

    ja w momencie kiedy zrobiłbym tak jak napisałem tez byłbym ok z wlasnym
    sumieniem. Ba, zwróc uwage, ze nawet Aleksander stwierdził, ze takie
    zachowanie byłoby ok. Co do palaczy palacych na korytarzu, cóz - mozna by
    zwrócic uwage kontrolerowi, ale on ma pewnie lepsze rzeczy do robienia...
    ;-)

    "_")
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,
    że jego więzienna cela jest taka obszerna." Anthony de Mello SJ