  • Data: 2002-09-22 18:55:51
    Temat: Re: Malzenstwo i studia dzienne
    Od: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wasiuk" <w...@2...pl> napisał w wiadomości
    news:amkavc$kja$1@news.tpi.pl...

    > Pozwol ze to bedzie juz nasza osobista sprawa i to nie ty bedziesz
    decydowac
    > o naszym zyciu... A tak nawiasem mowiac to post chyba tyczyl innego tematu
    > nie czy mamy wziasc slub teraz czy jak juz sie ze strzazejemy bo wtedy
    > akurat juz bedziemy mieli jakies konkretne dochody... Totalna bzdura

    Pytasz się o pomoc społeczną w przypadku wzięcia ślubu. To nie jest już
    wasza sprawa osobista, gdyż pomoc społeczna pochodzi pierwotnie z podatków.
    I ja jako podatnik denerwuję się, że moje ciężko zarobione pieniądze mają
    iść na zapomogę dla studentów, którzy się kochają i się z miłości pobrali.
    Wolałabym, by poszły jako pomoc dla tych studentów, których nie stać na
    utrzymanie się na studiach a są świetnymi studentami. I nie myślą o
    małżeństwie tylko o nauce. To moje odczucia.
    Jeśli masz prywatne sprawy i jesteś dorosły to radź sobie sam.

    Pozdrawiam

    Wiewióra