    From: "t...@w...pl" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mała roznica zdan
    Date: Sun, 27 Apr 2003 20:21:11 +0200

    > Teraz przosze odpowiedzcie mi czy to byly grozby karalne i wymuszenie
    > rozbojnicze ? bo byc moze sie myle. jesli to nie bylo to to pod co to
    > podlega ? i ile za to moze posiedziec ten najwiekszy twardziel ?
    > Jestem zdeterminowany zeby doprowadzic sprawe do konca wiec niech sceptycy
    > nic nie pisza. Nie bede poblazal takim zachowaniom, a i jeszce jedno co
    mam
    > mowic w poniedzialek na komendzie ?

    1.
    - jeżeli nic Ci nie zabrali to było to - usiłowanie rozboju - art. 13 par. 1
    kk w zw. t art, 280 par 1 kk.
    - jeżeli cokolwiek materialnego Ci zabrali - rozbój - art. 280 par. 1 kk

    2.
    W tym przypadku rozbój pochłanaia grożby.
    "Kto kradnie, używając przemocy wobec osoby lub grożąc grożąc
    natychmiastowym jej użyciem albo doprowadza do stanu nieprzytomności lub
    bezbronności"
    np. do stanu bezbronności można zostać doprowadzonym przy pomocy gróźb.

    pozdrawiam
    i nie pobłażaj
    bandytów trzeba ścigać
    i karać ....