  • Data: 2003-04-28 21:20:04
    Temat: Re: Mała roznica zdan
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

    piecu wrote:

    > Teraz przosze odpowiedzcie mi czy to byly grozby karalne i wymuszenie
    > rozbojnicze ? bo byc moze sie myle. jesli to nie bylo to to pod co to
    > podlega ? i ile za to moze posiedziec ten najwiekszy twardziel ?
    > Jestem zdeterminowany zeby doprowadzic sprawe do konca wiec niech sceptycy
    > nic nie pisza. Nie bede poblazal takim zachowaniom, a i jeszce jedno co
    > mam mowic w poniedzialek na komendzie ?

    Zastanow sie czy jestes w stanie jakos uprawdopodobnic swoja wersje.
    Naliczyem ich chyba z 5-ciu w Twoim opisie i tych pieciu zezna zgodnie ze
    albo "nie wiedza o co chodzi", albo ze byles prowodyrem zajscia.
    Ogolnie rzecz biorac nie potwierdza swoich usilowan rozbojniczych :)

    Wiec jezeli nie masz jakis wiarygodnych swiadkow to kiepsko sprawe widze.