  • Data: 2003-04-28 21:23:37
    Temat: Re: Mała roznica zdan
    Od: "zajac" <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zmieniłem nick z "piecu" na "zajac", bo ten mi sie ladniej kojarzy, do
    rzeczy.
    Byłem dzis na komendzie poczatkowo wmawiano mi ze nic z tego nie bedzie,
    nawet sugerowano mi iz lepiej zrobie jesli pojde do domu. Bardzo dobrze sie
    stalo ze spotkalem kilku znajomych policjantow na korytarzu (w tym
    naczelnika sekcji kryminalnej) przez co zeznania moje przyjęto i całą sprawe
    potraktowano jako wymuszenie rozbujnicze, grozby karalne. Nie znam tych
    lumpów ale wiem gdzie jeden z nich mieszka, za dzien dwa niebiescy zadzwonia
    jak tamtych zgarna wtedy mam stawic sie na konfrontacje..., ale napewno ni
    puszcze tego plazem.

    Nie powiedzialem czegos istotnego. 4 lata temu mialem podobna sytuacje ( ale
    z innymi zulami). Sprawe prowadzil ten sam znajomy policjant ktory spisywal
    dzis moje zeznania (nawiasem mowiac to ten znajomy tez byl sceptycznie
    nastawiony jak ten policjant do ktorego dzis trafilem). Sytuacja sprzed 4
    lat byla bardzo podobna tez kasa tez grozby karalne, tak samo brak
    swiadkow... i co ? chcecie wiedziec ?

    5 lat pozbawienia wolności dla oskarzonego, 1200 zlotych jakiejs zasadzonej
    kary oraz 10 lat pozbawienia praw publicznych. Menel siedzi juz 4 lata a
    teraz jego koledzy omijaja mnie z daleka.

    Niestety miasto nie za male nie za duze i menele z innej dzielnicy o tym nie
    slyszeli ze juz kogos wsadzilem dlatego mnie zaczepili. Pierwszy list
    napisalem bo chcialem zaciagnac opinie na temat tego co sadza grupowicze.

    Z tego co wyniak to wszystko jest chronologicznie takie samo co oznacza ze
    pewnie prokurator bedzie ten sam co sprzed 4 laty.

    Dziekuje za udzielone wsparcie