  • Data: 2003-04-28 21:56:32
    Temat: Re: Mała roznica zdan
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zajac wrote:

    > Swiadkow zadnych poza kumplem ktory pojawil sie po zdarzeniu i pokazalem
    > mu oddalajacych sie meneli, ale o tym koledze wspomnialem dzis w
    > zeznaniach.

    No to jak chcesz przekonac kogos do swojej wersji wydarzen?
    Oczywiscie nie popieram w zadnym razie tych meneli, ale prawde mowiac to
    moze szkoda Twojego czasu i nerwow?

    Oni zeznaja ze sobie stali i pili piwko a Ty podszedles i zaczales ich
    wyzywac od nierobow i nieudacznikow. Albo wymysla cokolwiek innego.

    Przykro mi, ale do ukarania kogokolwiek na podstawie ze twierdzisz ze bylo
    tak a nie inaczej nie dojdzie.

    Pozytywny aspekt jest taki ze ten fakt zostanie odnotowany i byc moze beda
    sie bali robic dalej takie numery.