    From: "o...@c...pl" <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Magazynier zwalnia dyrektora
    Date: Wed, 30 Jul 2003 13:36:26 +0200

    > Bzdura wynikająca z wyrywkowego patrzenia na przepisy. Żaden Sąd
    > nie uzna że magazynier działał w tym wypadku skutecznie czyli jako
    > strona stosunku pracy (pracodawca). Czynność magazyniera
    > niezależnie od biegu terminów od początku byłaby bezskuteczna. (no
    > chyba że magazynier był pracodawcą jako np. właściciel firmy i tak dla
    > kaprysu działał sobie jednocześnie w firmie jako magazynier, ale
    > wówczas dyrektor doskonale powinien wiedzieć z kim ma do
    > czynienia :) ).

    Też tak myślałem do momentku w którym odczytałem uzasadnienie wyroku - cytat
    poniżej:
    "Złożenie z kolei oświadczenia woli o rozwiązaniu umowy o pracę przez osoby
    nie uprawnione do reprezentowania spółki nie skutkuje nieważnością tej
    czynności, a mogłoby jedynie stanowić jedną z podstaw do uznania rozwiązania
    umowy za niezgodne z prawem. Tym samym gdyby okazało się ze Pan X
    (magazynier) nie był uprawniony do złożenia oświadczenia woli w przedmiocie
    rozwiązania umowy - to i tak należałoby stwierdzić, iż wobec tego, że takie
    oświadczenie złożył to umowa o pracę wiążąca strony uległa rozwiązaniu."

    I co ty na to :) Dodam tylko że magazynier nie był w organach spółki, od
    kilku miesięcy jest członkiem rady nadzorczej jako reprezentant związków.