  • Data: 2012-10-15 09:44:54
    Temat: Re: Listy obecności i inne dowody materialne
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.10.2012 09:27, HARY pisze:

    > Nie ma co kpić. Staram się opowiedzieć, jak wygląda sytuacja.

    A ja staram się zobrazować, ile warte jest pojedyncze "widziałem!".

    [ciach]

    >>> 2. Co najmniej 2 osoby zrobiły ksero list przed wypowiedzeniem
    >
    > Miałem inne stanowisko. Nie podpisywałem listy obecności.

    To trochę gorzej...

    > W umowach są zapisy o "wynoszeniu dokumentów, nagrań [...]". Jest
    > bardzo rozbudowana i szczegółowa w tych kwestiach. Celowo.

    To tylko umowa. A skoro już jest rozwiązana i to nie z powodu takiego
    jej naruszenia, to co za różnica?

    Co więcej takie zapisy mogą nie mieć mocy prawnej.

    Dziwne...