  • Data: 2012-07-17 00:04:38
    Temat: Re: List polecony odmowa przyjęcia
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-16 23:16, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > Teoretycznie opcja jest taka, że wyjmuje ze skrzynki swojej, skreśla swój
    > adres, pisze: "zwrot do nadawcy" i wrzuca do skrzynki.
    > Poczta wyjęte ze skrzynki listy z naklejoną "R" ma obowiązek traktować jak
    > polecone i teoretycznie zwróci do nadawcy jako polecony.

    Teoretycznie i praktycznie, to opcja jest taka, że zgodnie z dyspozycją
    klienta list został już doręczony poprzez wrzucenie do skrzynki adresata
    i pocztę guzik obchodzi co dalej adresat z nim zrobi.

    Równie dobrze mógł odebrać list w sposób standardowy a potem pieniaczyć,
    że nie chce przyjąć.

    --
    Liwiusz