  • Data: 2005-02-10 22:14:17
    Temat: Re: Licencje odpowiedzialność dyrektor
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    hans wrote:

    > Dzieki za info ale czy nie masz wrazenia ze ktos chce sie pozbyc
    > odpowiedzialnosci mam zamiar nie podpisac tego i poszukac sobie innej pracy

    tak by było najlepiej
    na początek tego po prostu nie podpisz i poczekaj na jej ruch
    możesz co najwyżej dostać polecenie skatalogowania tego co jest.
    ja bym sie na takie obowiązki nie zgodził, a jak już to stacjami
    zarządzasz ty, wymontowujesz wszystkie stacje CD z komputerow, zabierasz
    uprawnienia admina i konfigurujesz tak, aby komputery służyły tylko i
    wyłącznie do wykonywania obowiązków służbowych.

    tak jest u mnie.
    mam konto, nie mam uprawnień admina i komputer służy do pracy i nic
    więcej na nim zrobić się nie da.
    Tam gdzie internet do pracy nie jest potrzebny tam go po prostu nie ma i
    koniec kropka.