  • Data: 2005-02-14 23:27:22
    Temat: Re: Licencja na źródła programu
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Staniszczak wrote:

    > Czyli jest tak jak to ja rozumiem, tylko mam wątpliwości co do tego
    > "powielenia licencji". Ne oznacza to chyba że mam wypuścić swój soft na
    > tej licencji?

    punkt pierwsz mówi,że jak rozpowszechniasz kod źródłowy to ze wszytkim
    tak jak jest łącznie z tymi warunkami licencji

    punkt drugi, mówi, że masz uwzględnić ten copyright u góry
    The Zend Engine License, version 2.00
    Copyright (c) 1999-2002 Zend Technologies Ltd. All rights reserved.
    i to dużymi literkami na dole.

    punkt 3, że w reklamach nie możesz się chwalić nazwą Zend.

    punkt 4, że zend od czasu do czasu zmienia licencje, ale jeżeli zacząłeś
    rozpowszechniać na tych warunkach to możesz robić to dalej.

    punkt 5 cokolwiek ropowszechniasz ma mieć
    "This product includes the Zend Engine, freely available at
    http://www.zend.com"

    6 wszystkie materiały muszą zawierać
    "The Zend Engine is freely available at http://www.zend.com"