  • Data: 2009-06-03 19:47:43
    Temat: Re: Licencja a UOKIK
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P pisze:

    > Przejrzalem to. Faktycznie jest to dosc ciekawe.
    > Szczegolnie ciekawe jest to, ze sprawa PRZESZLA
    > przez UP. Z uwagi na fakt, ze DRASTYCZNIE to narusza
    > obowiazujace prawo mozna domniemywac, ze ktos
    > w UP byl zainteresowany uzyskaniem tego patentu.
    > Mozna zasadnie zadac pytanie o kompetencje
    > urzednika w UP, ktory podpisal sie pod udzieleniem
    > takiego patentu. Realnie sprawa kwalifikuje sie dla CBA.

    Łomatkoboska.
    Od razu do FBI, CIA, KGB i GRU, a jak mało to aż do samego Ziobry. Ja
    nie takie rzeczy w UP widziałem i nie probuję nawet rzucać podejrzeń.

    Ludzka głupota + pudełko czekoladek albo kawa zazwyczaj wystarczają

    A poza wszystkim - co spodziewasz się po 19 latach od zgłoszenia odkryć?
    Przecież bardzo prawdopodobne jest, ze ani pełnomocnik w postępowaniu,
    ani ekspert rozpatrujący sprawę już nie pracują a może nawet nie żyją.
    To może zgłosić to do IPN?

    Nie o to chodzi. Jak uważasz, ze patent nie powinien być udzielony to
    unieważniaj. Od razu napiszę, że nie warto, bo ważne jest coś innego -
    ten patent za rok i tak wygasa w Polsce

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl