    From: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Licencja Microsoftu
    Date: Sun, 22 Nov 2009 14:51:53 +0100
    <hdtvoh$qi8$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4b02802a$1@news.home.net.pl>
    <5...@f...googlegroups.com>
    <he07km$6rc$2@news.interia.pl> <he0lsb$gee$7@achot.icm.edu.pl>
    <he0ohf$qfd$1@news.interia.pl> <he1aim$42j$1@achot.icm.edu.pl>
    <he1h9k$nva$1@news.interia.pl> <5...@j...huge.strangled.net>
    <he2rlc$hnm$1@inews.gazeta.pl> <he32jp$j2d$1@news.interia.pl>
    <4b052202$1@news.home.net.pl> <he37ns$ovc$1@news.interia.pl>
    <4b052e80$1@news.home.net.pl> <he3bph$tg9$1@news.interia.pl>
    <4b0725a9$1@news.home.net.pl> <xxy4soiwjkqz$.svhssxyj64on.dlg@40tude.net>
    <he9qhb$j4h$1@news.interia.pl>
    <da6k323emh2k$.cg4t6ok6alom.dlg@40tude.net>
    <heb3mp$n2u$1@news.interia.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> pisze:

    > nienienie.... Kupa się pojawiła po wyzwaniu mnie od ciężkich idiotów.

    > I pomimo, że się z Tobą nie zgadzam czy tam częściowo nie zgadzam, to
    > nie nazwałem cię ciężkim idiotą. Prawdaż?
    > [...]

    Czy ty jesteś takim idiotą którego jak pytają publicznie czy jest idiotą
    to "nie zaprzecza faktom"? :-)
    Może mało subtelna różnica między twierdzeniem a "sugestywnym pytaniem"
    przerasta twoją "prawniczą subtelność" i dbałość o "trochę więcej niż
    detale" w relacjonowaniu sytuacji? :-)

    Nawet wyzwiska są też dla ludzi. Kulturalnego człowieka ja poznaję się
    po tym że "rzuca mięsem" aż tak rzadko że się takie "specjalne okazje"
    kiedy użył "silnie emocjonalnych podkreśleń" zapamiętuje na długo.
    Według tej regułki jestem "średnio kulturalny" (IMHO) :-)

    P.S.
    W ramach "samooskarżania": Jestem po dyskusji z innej grupy gdzie mi
    dowodzono że różnica między "samodzielnym wykonaniem wyroku śmierci
    przez spalenie" a "sprawstwem kierowniczym lub podżeganiem" w wykonaniu
    takiego wyroku przez "ramię świeckie" czyni (Nie)Świętą Inkwizycje
    prawie całkowicie niewinną. Zabawne nie? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Sukces jest najgłośniejszym mówcą świata.