  • Data: 2009-11-28 13:47:08
    Temat: Re: Licencja Microsoftu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja tak OT i trochę NTG:

    On Sun, 22 Nov 2009, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > w US jest punkt ksero i ostatnio baba-w-okienku wysłała mnie do niego,
    > twierdząc, że nie potwierdzi mi przyjęcia dokumentu na wykonanym przeze
    > mnie drugim egzemplarzu formularza, bo to inny dokument, a nie ksero.

    Co to był za dokument i które okienko, bo choć wiem, że masz talent
    w wyciąganiu zza węgła oponentów (w tym przypadku chodzi o urzędnika
    z dziwnymi wymaganiami), to lekko jestem zdumiony.

    A co do dyskusji:

    > Wymagając kserokopii dokumentu promujemy producentów kserokopiarek.

    ...to jednak pani nie żądała odbitki na Canonie, mogło być z Xeroxa
    jak sądzę :)
    Co proponujesz zamiast Microsoftu?

    pzdr, Gotfryd