  • Data: 2009-11-29 13:15:15
    Temat: Re: Licencja Microsoftu
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > Co to był za dokument i które okienko, bo choć wiem, że masz talent
    > w wyciąganiu zza węgła oponentów (w tym przypadku chodzi o urzędnika
    > z dziwnymi wymaganiami), to lekko jestem zdumiony.

    No to zgłoszenie darowizny. A okienko PCC w Gliwicach. W ogóle tam
    szersza afera była, ale nie chce mi się do tego wracać, bo mnie krew
    zalewa.

    > ...to jednak pani nie żądała odbitki na Canonie, mogło być z Xeroxa

    Płatnik też nie wymaga Windowsa. Jakby wine było dość rozwinięte, to
    licencja Płatnika nie wymaga odpalania na Windowsie (w przeciwieństwie
    np. do IE).

    > Co proponujesz zamiast Microsoftu?

    To nie chodzi o to, co proponuję, ale o to, że się nie da zrobić
    uniwersalne.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek