  • Data: 2004-08-14 19:53:32
    Temat: Re: Legitymacja prasowa/reporterska konsekwencje
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 14 Aug 2004, Robert Tomasik wrote:
    [...]
    >+ zatrzymać na pewno zatrzymają. A później w ramach bicia piany dostaniesz
    >+ zarzut terroryzmu tylko dla tego, że 5 lat temu przechodziłeś koło meczetu.
    >+ Później to w ogniu padnie, ale dla przyzwoitości fałszowanie dokumentu Ci
    >+ przywalą, by nie wyszło, że niewinnego napiętnowali.

    ...i to by było zupełnie przyzwoite podsumowanie.
    Znaczy - poziomu praworządności (podsumowanie) mam na myśli :>
    Czegoś co powoduje czasami zaskakującą zgodność poglądów, jak np:
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&selm=c76jii%24e
    sl%241%40news2.ipartners.pl
    ;)

    Co do tematu... przyznam że nijak nie mam pojęcia na czym może
    polegać "fałszowanie dokumentu" w rozumieniu przedstawionym
    przez niektórych dyskutantów.

    OCZYWIŚCIE masz rację, jeśli odpowiadasz kierując się tym co
    zaprezentował rogus na początku - że przypomnę:
    +++
    > Mam pytanie czy jezeli zmyslibym sobie firme
    > iwymyslil pieczec(tydziesz podpis)
    ---

    ...bo to RZECZYWIŚCIE jest idiotyczny (IMO) pomysł !

    pozdrowienia, Gotfryd