eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLegitymacja prasowa/reporterska konsekwencje › Re: Legitymacja prasowa/reporterska konsekwencje
  • Data: 2004-08-15 18:57:59
    Temat: Re: Legitymacja prasowa/reporterska konsekwencje
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "rogus" <r...@t...spammer.pl> napisał w wiadomości
    news:cfo0pu$gbi$3@opal.futuro.pl...
    > Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > > ...bo to RZECZYWIŚCIE jest idiotyczny (IMO) pomysł !
    > iyo..;/
    > wiesz ci nie zalezy na tym zeby nie zaczepialy cie kolki na imprezach,
    > natomiast spoko wlasnie zalozylem strone na ktorej raz do roku
    > opublikuje jakis artykul i jestem redaktorem naczelnym z wlasna
    > pieczatka itd.

    Rzecz w tym, że zanim Twoja strona stanie się czasopismem, to trzeba jeszcze
    kilku formalności dopełnić. Inaczej każdy rozlepiający ogłoszenia o
    sprzedaży samochodu byłby redaktorem - czasopisma ogłoszeniowego. A to jest
    troszkę bardziej skomplikowane. Nie mówię, że nie do zrobienia, ale jednak
    nie wystarczy strony internetowej stworzyć.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1