  • Data: 2004-08-15 07:43:03
    Temat: Re: Legitymacja prasowa/reporterska konsekwencje
    Od: Dredd<...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to co za problem wysmarować 'strukturę orgazniacyjną' - z
    naczelnym,
    > wydawcą, sekretarką i sprzątaczką... w postaci jednej i tej samej
    osoby.
    > Są może jakieś przepisy zabraniające np. redaktorowi naczelnemu
    > zajmowanie się np. myciem podłogi?

    (...)

    > A Kazio i Stasio? Od ilu osób, wg. Ciebie, jest już prasa - gdzieś jest
    > może jakiś limit?

    Nie w liczbie "dziennikarzy" tu problem :) ale m.in. w konieczności
    zarejestrowania owej prasy przez Sąd rejestrowy. Jak przekonasz ten
    Sąd że naczelny może być jednocześnie wydawcą, reporterem i
    sprzątaczką to ją pewnie dostaniesz

    W tym wątku na razie nikt nie podał konkretnej normy, która zwalnia
    prasę internetową od obowiązku rejestracji i tu wg mnie leży problem.
    Dla mnie nawet kilkunastu Kaziów i Stasiów nie będzie prasą o ile nie
    spełnią wymogów prawa prasowego.

    Jak już napisałem nie mam aktualnej treści prawa prasowego więc z
    ciekawością czekam, aż ktoś poda przepis który powoduje, że zwykły
    posiadacz adresu internetowego to prasa bez potrzeby rejestracji bo
    może rzeczywiście byłą jakaś nowelizacja?

    -> http://usenet.pomocprawna.info