  • Data: 2004-08-15 02:56:47
    Temat: Re: Legitymacja prasowa/reporterska konsekwencje
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dredd wrote:

    > Czyli mają jakąś strukturę organizacyjną. Pewnie jest też ktoś w
    > rodzaju naczelnego, wydawcy, czy innych funkcji znanych z prawa
    > prasowego?

    No to co za problem wysmarować 'strukturę orgazniacyjną' - z naczelnym,
    wydawcą, sekretarką i sprzątaczką... w postaci jednej i tej samej osoby.
    Są może jakieś przepisy zabraniające np. redaktorowi naczelnemu
    zajmowanie się np. myciem podłogi?

    ;)

    > Dla mnie mimo wszystko jakiś Kazio siedzący w domu i klikający
    > jednoosobowo przy swojej prywatnej stronie www to chyba jeszcze nie
    > prasa...

    A Kazio i Stasio? Od ilu osób, wg. Ciebie, jest już prasa - gdzieś jest
    może jakiś limit?

    ;)

    (po osiągnięciu masy krytycznej grupa tworzących stronę WWW zamienia się
    w dziennikarzy ;) )

    [ciach]

    Celowo pomijam detale o rejestracjach działalności itepe, bo tutaj
    potrzebe są jakieś konkrety, a nie tylko logika ;)
    (i na te konkrety też czekam)