  • Data: 2006-11-02 15:01:50
    Temat: Re: Legalność www.bittorrent.com
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Troll Przemek R. wrote:

    > o sprawach sprzetpwcyh teraz mowimy

    Też.

    > o i myslisz ze jak opuscisz istotna czesc tego posta ('ale co do takich
    > serwisow to nikt mnie nie przekona ze biale jest czarne. ') to staniesz
    > sie madrzejszy bo ktos uzna ze rzekomo udowodniles swa racje?

    Cytowanie Kaczyńskiego nie stanowi dowodu.

    > Jezlei jestes taki odwazny zaloz taki serwis i sie przekonamy kto mial
    > racje, ja spelnie swoj obywatelksi obowiazek.

    Jaki "serwis"?

    Jeśli chodzi o serwer z udostępnioną dokumentacją, źródłami i binariami
    publicznie dostępnych programów do p2p, to proszę bardzo - podciągnij mi
    tylko choć z półmegabitowy kabelek do mojej lokalizacji (bo ciężko jest
    postawić serwer na GPRS).

    Osiołka używam - do pobierania legalnych, o ile mi wiadomo, rzeczy
    (m.in. dystrybucji SuSE). Ale z góry uprzedzam, że jeśli spróbujesz mi
    nabruździć składając fałszywe donosy, to możesz liczyć na solidną
    "jesień średniowiecza" z twoją nędzną powłoką doczesną w roli głównej.