  • Data: 2006-11-02 16:47:20
    Temat: Re: Legalność www.bittorrent.com
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Troll Przemek R. wrote:

    > to nie cyatt Kaczynskiego

    Proszę, nawet zaczynasz bełkotać, jak on.... Co to jest "cyatt"?

    > taki o ktorym jest mowa w watku

    Oczywiście - o ile zapewnisz mi odpowiednie połączenie internetowe i
    fundusze "na początek".

    Czy raczyłeś w ogóle ruszyć swoją leniwą dupę i zajrzałeś na http://www.
    bittorrent.com? A może masz problemy z językiem angielskim i nie
    rozumiesz, co np. oznacza np. taki tekst:

    "Trygames is the Internet destination for legitimate downloadable PC
    games and software. We are working with BitTorrent to offer more than
    250 titles for download, free trial and purchase. Game files from
    Trygames and BitTorrent may be shared by any method (burn to CD/DVD,
    e-mail, IM, etc.) and will revert to trial mode each time they are
    passed along."

    Albo może miałeś problemy z doczytaniem się, że np. Eidos umożliwia
    pobranie ze swojej strony takiego samego pliku, jakim przez torrenta
    rozprowadzany jest Hitman 2? (godzinna pełna wersja z możliwością
    późniejszego nabycia)

    Tak więc może przestań, ignorancie jeden, wypowiadać się w kwestiach, o
    których nie masz bladego pojęcia, OK?