    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kviat: państwa narodowe to już przeżytek
    Date: Thu, 28 Oct 2021 08:39:17 +0200
    <a...@w...eu> <sl0rik$183j$1@gioia.aioe.org>
    <a...@w...eu> <sl37od$tit$1@gioia.aioe.org>
    <61752be0$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <61754ab2$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@4...com>
    <1cbk2a0735d6w.1au5o5ce2227d$.dlg@40tude.net>
    <sl60rq$4na$1@gioia.aioe.org>
    <f9e4fjclor6x.16a5thtn46arf$.dlg@40tude.net>
    <sl6eva$1bpk$1@gioia.aioe.org> <e121l6b2rcu$.doatsmc8mhzk.dlg@40tude.net>
    <sl8lp9$rbr$1@gioia.aioe.org>
    <1u0s5gbq9utc9.crr6lf0ozwz5$.dlg@40tude.net>
    <sl8q6g$v9n$1@gioia.aioe.org>
    <1n5stb8f2xbkk$.1hibcld227xuj$.dlg@40tude.net>
    <slbhuo$13m5$2@gioia.aioe.org>

    Dnia Wed, 27 Oct 2021 14:50:32 +0200, Kviat napisał(a):

    > Ale nie mam ochoty się powtarzać i pisać w kółko to samo.
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    No tak. Zero odpowiedzi. Kiedy trzeba się wykazać, brak pomysłów. Miałem
    o tobie stanowczo za dobre mniemanie. Trochę cię ratował
    antyklerykalizm, ale teraz widzę że bezrozumny. Facet który nie umie
    zastosować delimitera musi być durniem. Spakuj te kanapki i jedź pod
    Białoruś dożywiać Arabów.
    --
    Jacek
    I hate haters.